Design og montage af høj kvalitet i Magasin

Opgaven her lød på at designe og fremstille 9 ringe der skulle monteres om en søjle, sådan at denne kunne bruges til at udstille varer på, samt 32 bøjlestænger der skulle monteres forskellige steder i udstillingen.
Efter et kort visit i butikken, blev der taget lidt mål, snakket lidt om materialer, efterbehandling, montage og tidshorisont og det hele sluttede af med en virkelig glad kunde. Tiden var presset, deadline nærmede sig og kunden følte ikke at de smede hun kontaktede forstod hvad hun mente. Der gik dog meget kort tid før hun sagde at CNV bestemt var den rette, for det var “lige netop sådan der” hun havde forestillet sig det.

Materialerne er stål der efterfølgende blev pulverlakeret i en tyk kvalitet, sådan at den kan holde til slidtagen fra alle de varer der hele tiden bliver skiftet ud.

Det hele kan findes i Beck Söndergaard’s butik i Magasin, Kongens Nytorv.

Ønsker du at CNV Smed & Montage skal hjælpe dig?

Har du brug for kompetent rådgivning vedrørende design og montage?

Vi har altid fokus på at kundes tilfredshed, og af princip bliver alle opgaver udført med smil på læben og kunden i højsædet.

Kontakt os for en (gratis og uforpligtende) snak om, hvordan vi kan hjælpe dig.

Andre cases

Zoologisk Have København